.

شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

.

خستم از این دنیا...

 خستم از همه دنیا ..

       دیگه هیچی برام جذاب نیست ...

                         هیچی خوشحالم نمیکنه...

                                دیگه نمی خوام زنده باشم ...

می خوام برم یه جای دور تنهای تنها زندگی کنم ...

                               دلم چیزای خوب می خواد ...

                           دلم روزای بی دغدغه می خواد..

                           یا  اصلا ...

        دلم مرگ می خواد...

اصلا من خستم .از دنیا خستم .از آدماش خستم . از همه چیز خستم ...

                                            من خستم ...



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت12:18---6 شهريور 1391
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 30 / 5برچسب:, ] [ 4 AM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]