شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

  از مـــن که گذشــــت

امــــا...
اگر بــــاز در ســـرت هـــوای خداحــــافظی داشــــتی
از همـــان ابتــــدا سلامـــــــی نکـــن ...

قشنگترین عشــــق ، نگاه خداوند بر بندگان است

تو را به همان نگاه می سپارم...

نگاهی سرشار از آرامش

تا بپذیریم آنچه امروز هستیم جز بـــــ خیر و صلاح ما نیست!

شاید صلاح من هم در این باشد....نمیدانم....کاش میشد این سرنوشت را از سر ، نوشت



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت9:30---28 تير 1391
بمان با من که بی تو، صدایی خسته در بادم
در این اندوه بی پایان، بمان تنها تو در یادم

شبیه برگ پاییزی، پر از احساس دلتنگی
دلت مانند یک دریا، زلال و صاف و بیرنگی
... ...
چه شبهایی که من بی تو، خزان عشق را دیدم
ولی از عشق گفتم باز، کنار غصه روییدم

بلور اشک های من، همان آغاز تنهای ست
مرور خاطرات دل، عجب تکرار زیبایی ست.salam fek nmikoni andaze webet kh bozorge...albate bbakhshid ino migam merc k behem sar mizani


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 3 / 4برچسب:, ] [ 4 AM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]