زندگیم

شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

زندگیم

تموم زندگیم رو به پاش ریختم برای داشتنش همه کار کردم به هر آب و آتیشی زدم از همه چیزم گذشتم برای اینکه داشته باشمش پل های پشت سرم رو خراب کردم باخودم می گفتم اونم داره از همه چیزش می گذره اونم به خاطر من خیلی سختی دیده به خاطر من از همه چیزش گذشته و با همین فکر ها تموم مشکلاتم رو راحت حل می کردم و با همه چیز کنار می اومدم حالا که سالها از اون موضوع می گذره دارم فکر می کنم واقعا اون از چیش برای من گذشت نه به خاطر من پل ها شو خراب کرد نه خودشو به آب و آتیش زد هر کاری کرد به خاطر خودش بود نه من ، فقط این وسط من همه چیزم رو از دست دادم عمرم رو ، جوونیمو ، موقعیت های مناسبمو ولی یه تجربه خیلی خوبی که بدست آوردم این بود که به هر کسی دل نبندم و به هیچ کس اعتماد نکنم و

 

از کنار قلب من ساده گذر کن

خدا باهام بهم زده ازم حذر کن


دست منو گرفته بود، ازش گذشتم


جاده به انزوا رسید

میخوام خدا خدا کنم، تو جای من شو

صدای من نمی رسه، صدای من شو


چقدرخدا خدا کنم دلش بلرزه


گریه ی دل شکسته ها چقدر می ارزه


نگو نگو نمی رسم، طاقت موندنم کمه


ببین مسیر آخرم چشم های بارون زدمه


نگو نگو نمی رسم طاقت موندنم کمه


ببین مسیر آخرم چشم های بارون زدمه


چقدر خدا خدا کنم دلش بلرزه


گریه ی دل شکسته ها چقدر می ارزه


 

..............................................
مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک می زنه


حسرت داشتن تو،‌پیر شده،عینک می زنه

صورتم سرخ شده بود ،‌اما حالا کبود شده

جدایی یه عمر داره توی اون چک می زنه



برای ماندنش به خدا التماس کردم از خدا خواستم از حمایت ما رو بر نگرداند که من بی او هیچم نیمه شب ها برایش دعا کردم اه کشیدم ولی او رفت و خدا گریه هایم را نشنید و ندید و دعا هایم را نشنید و مورد اجابت قرار ندادو او را برد و ان زمان بود که من از همه و هر چه داشتم بریدم و های های گریستم و او رفت و من فقط ناظر رفتن او بودم رفتنی که هیچ امیدی به بازگشت ان ندارم ونخواهم داشت و امروز من او را برای همیشه از دست داده ام نه می توانم او را حس کنم و نه در آغوش بگیرم او رفت گر چه برایم همیشه ماندگار است

تا حالا شده فکر کنی چقدر سخته آدم یه دفعه بفهمه همه چی دروغ بوده

همه ی حرفا  تمام نگاه ها  و همه و همه .همه ی اون چیزایی که براشون اشک میریخته

خیلی سخته آدم خودشو با یه هویت دیگه جلوی عشقش نشون بده تا بفهمه اون راجع بهش چه جوری فکر میکنه.که بفهمه اصلا" دوستش نداشته بلکه دل به دیگری هم داشته

خیلی سخته که اون موقع عشقت تقاضای بخشش هم ازت بکنه و تو به خاطر عشقی که بهش داری بگی بخشیدمت ولی تمام عمر زجر بکشی که چرا پیشت نیست و کم کم ازش متنفر شی

خیلی سخته از یه نفر متنفر باشی و خاطراتت بگه یه زمانی عاشقش بودی

خیلی سخته همش این جمله جلوی چشمت باشه:دروغ میگفت دوستم نداشت

و... خیلی سخته زندگیت اجباری باشه

و تازه فهمیدم که در این دنیا همه چیز سخت است و  اجباری

حتی گاهی عشق هم اجباریست     

نوشته شده در (بازدید )برچسب:شکست عشقی,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 3 PM توسط اصغرحاجی پور| نظر بدهيد

چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است

اما افسوس که هیچ کس نبود

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره

آری با تو هستم .با تویی که از کنارم گذشتی

و حتی یک بار هم نپرسیدی

چرا چشمهایم همیشه بارانی است

 

 

رفتــه اي

و مــن هــر روز،

بــه مــوريــانــه هــايــي فکــر مــي کنــم

کــه آهستــه و آرام

گــوشه هــاي خيــال ام را مــي جــونــد

به گــذشـتــه که بــرمــیـگـــردم

از حـــــــال مــیــروم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 4 / 12برچسب:شکست عشقی, ] [ 4 PM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]